PUBLIKATIONSSERVER

Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and their Implications

H. Knauf, in: M. Alasuutari, H. Kelle, H. Knauf (Eds.), Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden, 2020, pp. 241–255.

Download
Es wurde kein Volltext hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Buchbeitrag | Veröffentlicht | Englisch
Autor*in
Herausgeber*in
Alasuutari, Maarit; Kelle, Helga; Knauf, Helen
Erscheinungsjahr
Buchtitel
Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism
Seite
241-255
FH-PUB-ID

Zitieren

Knauf, Helen: Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and their Implications. In: Alasuutari, M. ; Kelle, H. ; Knauf, H. (Hrsg.): Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020, S. 241–255
Knauf H. Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and their Implications. In: Alasuutari M, Kelle H, Knauf H, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden; 2020:241-255. doi:10.1007/978-3-658-28193-9_13
Knauf, H. (2020). Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and their Implications. In M. Alasuutari, H. Kelle, & H. Knauf (Eds.), Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism (pp. 241–255). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-28193-9_13
@inbook{Knauf_2020, place={Wiesbaden}, title={Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and their Implications}, DOI={10.1007/978-3-658-28193-9_13}, booktitle={Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism}, publisher={Springer Fachmedien Wiesbaden}, author={Knauf, Helen}, editor={Alasuutari, Maarit and Kelle, Helga and Knauf, HelenEditors}, year={2020}, pages={241–255} }
Knauf, Helen. “Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and Their Implications.” In Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, edited by Maarit Alasuutari, Helga Kelle, and Helen Knauf, 241–55. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020. https://doi.org/10.1007/978-3-658-28193-9_13.
H. Knauf, “Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and their Implications,” in Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, M. Alasuutari, H. Kelle, and H. Knauf, Eds. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020, pp. 241–255.
Knauf, Helen. “Super-Documentation? Roads to Digitalisation of Documentation and Their Implications.” Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, edited by Maarit Alasuutari et al., Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020, pp. 241–55, doi:10.1007/978-3-658-28193-9_13.

Export

Markierte Publikationen

Open Data LibreCat

Suchen in

Google Scholar
ISBN Suche