PUBLIKATIONSSERVER

Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism

M. Alasuutari, H. Kelle, H. Knauf, eds., Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden, 2020.

Download
Es wurde kein Volltext hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Buch als Herausgeber | Veröffentlicht | Englisch
Herausgeber*in
Alasuutari, Maarit; Kelle, Helga; Knauf, HelenFH Bielefeld
Erscheinungsjahr
FH-PUB-ID

Zitieren

Alasuutari, M. ; Kelle, H. ; Knauf, H. (Hrsg.): Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020
Alasuutari M, Kelle H, Knauf H, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden; 2020. doi:10.1007/978-3-658-28193-9
Alasuutari, M., Kelle, H., & Knauf, H. (Eds.). (2020). Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-28193-9
@book{Alasuutari_Kelle_Knauf_2020, place={Wiesbaden}, title={Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism}, DOI={10.1007/978-3-658-28193-9}, publisher={Springer Fachmedien Wiesbaden}, year={2020} }
Alasuutari, Maarit, Helga Kelle, and Helen Knauf, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020. https://doi.org/10.1007/978-3-658-28193-9.
M. Alasuutari, H. Kelle, and H. Knauf, Eds., Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020.
Alasuutari, Maarit, et al., editors. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020, doi:10.1007/978-3-658-28193-9.

Export

Markierte Publikationen

Open Data LibreCat

Suchen in

Google Scholar
ISBN Suche